انتخاب بهترین سیستم امنیتی برای منزل ! با ما همراه باشید

انتخاب بهترین سیستم امنیتی

شاید همیشه در نظر دارید که یک سیستم امنیتی برای منزل داشته باشید.  مزایای سیستم امنیت خانه مشخص است – این سیستم ها به شما امکان می دهند خانه خود را اَمن تر کنید و از دزدی های احتمالی تا حد زیادی پیشگیری کنید.

مردم اغلب به دلیل مسائل زیر در برنامه های خود برای به نصب و اجرای یک سیستم امنیتی تجدید نظر می کنند:

  • سیستم های امنیتی به عنوان سیستم های پیچیده ای شناخته می شوند که نیاز به نصب و پشتیبانی گسترده دارد.
  • معمولاً از سیستمهای امنیتی به دلیل این تصور که آنها به سوراخ کردن دیوارها یا سخت کاری و نوعی خراب کاری احتیاج دارند امتناع می کنند.
  • و بسیاری از مردم به سادگی از این امر دور مانده اند زیرا نصب و نگهداری سیستم های امنیتی مانند یک پیشنهاد گران قیمت به نظر می رسد.

اما با ظهور سیستم های امنیتی هوشمند و قابل حمل ، این نگرانی ها از بین رفته است. سیستم های امنیتی هوشمند مدرن را می توان در چند دقیقه با هزینه مناسب به سبک DIY نصب کرد و شما می توانید با استفاده از تلفن هوشمند خود بر آنها نظارت کنید.

در حالی که سیستم های امنیتی خانگی زیادی در دسترس هستند ، SimpliSafe و Ring به عنوان دو بهترین راه حل سیستم امنیتی خانگی در صدر ظاهر شده اند.

SimpliSafe و Ring هم طیف گسترده ای از مؤلفه های امنیتی را دارا می باشند مانند نصب DIY و مانیتورینگ ساده با تلفن های هوشمند. اما در حالی که ممکن است آنها ویژگی های اصلی یکسانی داشته باشند ، از جهات مختلفی با هم تفاوت دارند.

حالا کدام سیستم امنیتی خانگی هوشمند را باید انتخاب کنیم؟ SimpliSafe یا Ring ؟

با این حال ، اگر شما در سیستم های امنیتی هوشمند تازه وارد هستید ، موارد زیر مرور اجمالی از بزرگترین مزایای آنها است.

  • از دارایی خود محافظت کنید: متوسط ​​دزدی می تواند هزاران دلار برای اشیاء با ارزش از دست رفته مانند الکترونیک ، جواهرات ، مواد مخدر و غیره برای شما هزینه کند. نصب یک سیستم امنیتی هوشمند به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند و خطر دزدی را کاهش می دهد. علاوه بر این ، در صورت وجود سارق ، بلافاصله به مقامات اطلاع داده می شود که احتمال ابتلا به متجاوزان را افزایش می دهد.
  • اتوماسیون خانگی: سیستم های امنیتی هوشمند کاملاً با سایر دستگاه های هوشمند دیگر شما مانند چراغ های هوشمند ، قفل درها و ترموستات ادغام می شوند. این به شما امکان می دهد همه دستگاه های خود را از یک مکان متمرکز بر روی تلفن یا رایانه خود کنترل کنید. همچنین می توانید “حالت” را تنظیم کنید تا دستگاه های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال ، اگر ردیاب حرکتی دوربین امنیتی هوشمند وسط شب فعالیتی را انجام دهد ، می توانید به طور خودکار برخی از چراغ های خانه خود را روشن کنید. اگر ردیاب حرکت به دلیل سارق احتمالی فعال شود ، چراغ ها آنها را ترساند. همچنین می توانید چنین دستورات دیگری را تنظیم کنید.
  • تقریباً قابل دسترسی: شما می توانید با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه خود به همه دستگاههای امنیتی هوشمند خود از هر نقطه جهان دسترسی داشته باشید. شما حتی می توانید فیلم های زنده و داده های ضبط شده را مشاهده کنید.
  • 24/7 حفاظت: با سیستم های امنیتی هوشمند ، دیگر لازم نیست نگران روشن یا خاموش کردن آنها باشید. آنها روشن و فعال هستند 24/7 ، به این معنی که هر زمان که فعالیت غیرمعمول وجود دارد ، به شما اطلاع داده می شود.
  • نصب آسان: اکثر دستگاه های امنیتی خانگی بی سیم و نصب آنها آسان است. می توانید طی چند دقیقه تمام آنها را به دور خانه وصل کنید و سپس با استفاده از برنامه تلفن هوشمند خود آنها را فعال کنید. کل نصب را می توان به سبک DIY اداره کرد – دیگر نیازی به حفاری ، سخت کوشی یا چیز دیگری نیست که ممکن است صاحبخانه شما را ناراحت کند.
  • ویژگی های پیچیده: سیستم های امنیتی خانگی هوشمند ویژگی های پیچیده ای را ارائه می دهند که بسیار مؤثرتر از سیستم های امنیتی سنتی هستند. به عنوان مثال ، می توانید دوربین امنیتی هوشمند را طوری تنظیم کنید که در صورت فعال شدن به صورت خودکار ، به سمت سنسورهای ورودی برگردد. به این ترتیب ، شما به طور بالقوه می توانید کسی را در عمل دزدی گرفتار کنید.
  • جلوگیری از آزار و اذیت: طبق مطالعات انجام شده ، بیش از 60٪ از کل سارقان و سارقین خانه هایی را که با سیستم های امنیتی در خانه محافظت می شوند ، رد می کنند. بیشتر افراد اهداف ساده تر و بی دردسر تر را ترجیح می دهند. به همین ترتیب ، نصب یک سیستم امنیتی خانگی فقط ممکن است به طور پیش فرض از خانه شما محافظت کند.
  • بیمه پایین تر: شرکت های بیمه اغلب حق بیمه کمتری را برای خانه هایی با سیستم های امنیتی هوشمند ارائه می دهند زیرا احتمال سرقت ، آتش سوزی یا سایر موارد از این دست احتمال کمتری دارند. به همین ترتیب ، سیستم امنیتی حتی با کاهش حق بیمه طولانی مدت شما حتی می تواند خود را پرداخت کند.
  • پس انداز انرژی: دستگاه های امنیتی هوشمند – مانند همه دستگاه های هوشمند – می توانند هزینه انرژی شما را کاهش دهند. آنها دارای ویژگی های پیچیده نظارت بر انرژی هستند که با استفاده از آنها می توانید مصرف انرژی خود را بهینه کنید. علاوه بر این ، می توانید ترموستات خود را نیز خاموش کنید تا در صورت عدم خانه بودن خاموش شوید ، در نتیجه باعث صرفه جویی در انرژی می شود. همچنین می توانید چنین دستورات دیگری را تنظیم کنید که در طولانی مدت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود.
  • آرامش خاطر: از همه مهمتر ، سیستم های امنیتی هوشمند خانه باعث آرامش خاطر می شوند. وقتی در محل کار هستید ، نیازی به نگرانی از وقوع آتش سوزی نیستید. شما می توانید خانه خود را از راه دور رصد کنید و مطمئن باشید در صورت بروز مشکل ، اخطار دریافت خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا روز استراحت و آرامش خود را پشت سر بگذارید

بررسی اجمالی سیستم های امنیتی SimpiSafe و Ring

سیستم های امنیتی SimpliSafe

SimpliSafe یک شرکت امنیتی هوشمند است که توسط دانشجویان دانشکده بازرگانی هاروارد تأسیس شده است. این شرکت خود را به عنوان یک رهبر صنعتی معرفی کرده است زیرا آنها روند نصب خود سیستم های امنیتی DIY و سیستم های بی سیم را آغاز کردند.

SimpliSafe طیف گسترده ای از دستگاه های امنیتی مانند سنسورهای ورودی ، سنسورهای حرکتی ، دوربینهای امنیتی و سایر مؤلفه ها را ارائه می دهد. می توانید یکی از بسته های از پیش تعیین شده را تهیه کنید ، یا می توانید سیستم خود را بصورت دلخواه بسازید. هر بسته بندی دارای یک ایستگاه پایه و صفحه کلید است – اما می توانید بقیه اجزای اختیاری را اضافه کنید.

SimpliSafe یک پکیج فول باتری است و می توانید ظرف چند دقیقه همه چیز را نصب کنید. دیگر نیازی به سیم و سیم کشی ندارید. بزرگترین مسئله SimpliSafe این است که شما باید برای نظارت حرفه ای هزینه بپردازید و گزینه رایگان خود مانیتورینگ در کنار عدم دسترسی به ویژگی ها ارائه می دهد.

سیستم های امنیتی Ring

رینگ برای اولین بار در سال 2013 اولین نمایش اصلی خود را در  Shark Tank به نمایش گذاشت. آنها کاملاً یک شرکت کننده زیر نظر بودند و به توافق نرسیدند. با این حال ، پس از یک مراجعه مجدد سریع ، این شرکت موفق به فروش پنج میلیون دوربین و سیستم امنیتی شد. آمازون اکنون Ring را به دست آورده است که این برند را به عنوان پیشرو در بازار سیستم امنیت خانه هوشمند تاسیس کرده است.

سیستم های امنیتی Ring به شما امکان می دهد بسته سفارشی خود را از سایت Ring ایجاد کنید. وقتی تصمیم به ایجاد بسته خود گرفتید ، در مورد اندازه خانه ، تعداد پنجره ها و سایر مسائل سؤال می کنید. بر اساس این جزئیات ، سیستم بسته های امنیتی بهینه را برای نیازهای شما توصیه می کند – که می توانید به تنهایی آن را تنظیم کنید. از طرف دیگر می توانید یکی از بسته های از پیش طراحی شده را نیز از آمازون انتخاب کنید.

یک سیستم امنیتی Ring معمولی همراه با یک ایستگاه پایه و صفحه کلید ، همراه با انتخاب سایر مؤلفه ها. توسط یکی از شرکت های تابعه آمازون ، می توانید یک Echo Dot را نیز به سیستم امنیتی اضافه کنید و از این طریق دستیار صوتی Alexa آن را فعال کنید. علاوه بر دستورات صوتی صفحه کلید و الکسا ، می توانید با استفاده از برنامه تلفن هوشمند نیز سیستم را کنترل کنید.

اگر می خواهید فیلم های ضبط شده گذشته یا دسترسی به نظارت حرفه ای را مرور کنید ، باید هزینه اشتراک ماهانه را بپردازید. با این حال ، نظارت حرفه ای برای سیستم های امنیتی Ring ضروری نیست ، و هیچ قراردادی هم وجود ندارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =