نگاهی اجمالی به تاریخچه جک های پارکینگی و شرکت FAAC

در سال 1965 ، جوزپه مانینی که آن زمان پیمانکار ساختمان بود متوجه شد که درب بلوک آپارتمان ها همیشه باز است. افراد می بایست از ماشین پیاده می شدند تا درها را باز کنند ، اما هیچ کس مجدد پیاده نمیشد تا درب را ببندد.
راه حل چه بود؟
مطابق با مخترعان بزرگی که پیش از او بودند ، مانینی شاهکارهایی از فناوری هیدرولیک خود را طراحی می کند. نتیجه این امر ، پیشگام خانواده FAAC است : the 750 underground operator ، اولین سیستم حرکت خودکار دروازه.

پس از این اختراع نمونه های بسیاری آزمایش شدند تا به مرور زمان این شرکت به بلوغ در زمینه جک های پارکینگی رسید و آغازی بود سلطنت 50 ساله این شرکت که کماکان در این عرصه می تازد و طبق شعار این شرکت فناوری FAAC قادر به بهبود زندگی خواهد بود

شرکت FAAC در زمینه  اتوماسیون برای دروازه ها و موانع ، گیت های ورودی و درب های اتوماتیک ، موتور کرکره و صفحه نمایش ، پارکینگ اتومبیل و کنترل دسترسی و همینطورPARKING TECHNOLOGY با راه حل های هوشمند و مقیاس پذیر برای کنترل پارکینگ های پرداخت شده.
در طی سالیان گذشته استقبال از جَک های ایتالیایی در بازار جهانی بسیار زیاد بوده و این قضیه در بازار داخلی کشور خودمان نیز کاملاً مشهود بوده است بر این اساس تصمیم رفتیم یک نگاه اجمالی به تاریخچه شرکت پرآوازه FAAC  داشته باشیم و قطعآً در آینده مقالات بیشتری در این زمینه ارائه خواهیم کرد
تاریخچه شرکت FAAC