معرفی دوربین امنیتی خانگی Arlo Pro 3

نه تنها دوربین های امنیتی باطری دار به شما آزادی نصب بیشتری نسبت به همتای های سیمی خود می دهند ، بلکه به طور معمول دارای فضای مقاوم در برابر آب و هوا برای استفاده در مکان های خارجی و بدون سقف هستند. این بدان معناست که می توانید این دوربین امنیتی خانگی را بر روی حصار ، در یک درخت – یا تقریباً در هر کجا ، نصب کنید ، تا زمانی که شبکه Wi-Fi شما به آن برسد ، به خانه خود توجه کرده و آن را ایمن نگاه دارید.

دوربین امنیتی خانگی Arlo Pro 3 دارای باتری است ، بنابراین می توانید بدون فکر کردن در مورد سیم برق آزار دهنده ، آن را روی یک درخت یا حصار نصب کنید. همچنین این دوربین، ضد آب و گرد و غبار است این دوربین ها بسته به نوع استفاده نیاز به شارژ دارد که به طور معمول چند ماه با یک بار می باشد.

Pro 3 علاوه بر باتری قابل شارژ مناسب ، دارای ویژگی های ایستادگی زیادی است : یک آژیر داخلی ؛ حالت بازو / خلع سلاح ؛ و هشدارهای شناسایی شخص ، حیوان ، وسایل نقلیه و بسته ها (با یک برنامه اشتراک اختیاری Arlo Smart).

این دستگاه همچنین امکان برقراری ارتباط دو طرفه را فراهم می کند و هم با دید رنگی و هم در شب سیاه و سفید برای یک تصویر واضح و روشن از آنچه در حیاط شما اتفاق می افتد برخوردار است.

همچنین دارای ویژگی های معمولی مانند هشدار حرکت ، دید در شب و صحبت دو طرفه است. Pro 3 با الکسا و Google Assistant کار می کند.

اگر یک دوربین امنیتی بدون آداپتور می خواهید دوربین امنیتی خانگی Arlo Pro 3 جزو بهترین هاست و حتماً به صورت ویژه روی آن فکر کنید .

دوربین امنیتی خانگی Arlo Pro 3