برای ایمنی خانه خود به فکر باشید

سنسورهای پنجره و درها ابزاری بسیار مناسب برای ایمن سازی خانه شما هستند. آنها پیوست های ریز و درشتی هستند که می توانید روی پنجره ها و درهای خود قرار دهید – هر وقت کسی پنجره ها یا درها را باز یا بسته کرد ، دستگاه فعال می شود و شما یک اعلان دریافت می کنید.

حسگرهای پنجره و درب Zmodo برخی از بهترین سنسورهای سطح ورودی در بازار هستند زیرا بسیار دقیق ، حداقل ، مقرون به صرفه هستند و می توان آنها را با برخی از دوربین های Zmodo درخشان مانند Zmodo Greet Pro و Zmodo Snap PT جفت کرد.

Zmodo یکی از مارک های پیشرو در جهان برای دستگاه های مقرون به صرفه برای ایمن سازی خانه و نظارت بر خانه های هوشمند مانند دوربین ها و درب های ویدیویی است. لطفاً برای مرور دقیق سنسورهای درب و درهای Zmodo به مطالعه ادامه دهید.

طراحی سنسورهای پنجره و درب Zmodo

سنسورهای پنجره و درب Zmodo به صورت مینیمال طراحی شده اند. این دستگاه های سفید کوچک در ابعاد مختلف می باشند. پشت این سنسورها به صورت چسبی هستند که می توانید آنها را بر روی پنجره ها و درها نصب کنید. شما می توانید آنها را در مجموعه های 2 یا 4 بسته ای خریداری کنید ، اما می توانید به اندازه دلخواه حسگرها را به شبکه اضافه کنید

دوربین های داخلی و خارجی Zmodo

دوربین های داخلی Zmodo دوربین های امنیتی با ویژگی هایی مانند رابط دو طرفه ، دید در شب ، ضبط HD و ذخیره سازی ابری هستند.

دوربین های Zmodo Outdoor دوربین های امنیتی به سبک گلوله هستند که به منظور ضد آب بودن و بسیار بادوام برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند.