بررسی دوربین امنیتی Nest Cam

دوربین امنیتی Nest Cam

Nest Cam فقط یکی از بهترین دوربین های امنیتی داخلی نیست بلکه یکی از بهترین محصولات خانه هوشمند است. این دوربین متصل به Wi-Fi می تواند ویدیوی 1080p را به تلفن یا رایانه شما منتقل کند. دارای یک میدان دید ، دید در شب و حرکت 130 درجه است. و به شما امکان می دهد ویدیو را از Cloud بازیابی کنید (با فرض اینکه هزینه اشتراک Cloud را پرداخت می کنید)
تنظیمات این دوربین امنیتی فوق العاده آسان است ، و با هزینه 200 دلاری Nest Cam به یک هدیه عالی برای دوستان با چالش های فنی تبدیل شده است. و حتی اگر شما علاقه ای به ضبط فیلم از کلاهبرداران در سرقت تلویزیون خود ندارید ، هنوز هم می توانید به ضبط ابری دسترسی داشته باشید

پس از راه اندازی ، Nest Cam محیط را اسکن می کند تا یک اطلاعات پایه از اتاق را بدست آورد. هنگامی که هشدارهای حرکتی را فعال کنید ، سنسورهای داخلی دوربین باعث می شوند دوربین فیلم از صحنه را ضبط کند و در صورت باز شدن درب ، شخصی که جلوی دوربین حرکت می کند و یا هر شیء متحرکی دیگری که باشد ، اعلان ها را به دستگاه تلفن همراه ارسال می کند . اگر هشدارهای صوتی را نیز فعال کنید ، Nest Cam هنگام شناسایی صداهای بالاتر از سطح نویز اتاق ، به طور مشابه پاسخ می دهد.

در حالی که به نظر می رسد بسیاری از دوربینهای امنیتی دیگر بخشی از دکوراسیون منزل شده اند و به نوعی حتی با مبلمان منزل شما تلفیق شده اند ، Nest Cam کاملاً در معرض دید قرار دارد ، و این موضوع شاید باعث شود که باعث بازدارندگی بیشتر در مورد رفتار خرابکارانه یا سرقت شود .

دوربین امنیتی Nest Cam

Nest Cam با داشتن جریان های ویدیویی 1080p وضوح بالاتری نسبت به بسیاری از رقبای خود ارائه می دهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =